Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Διήμερο στα Τρίκαλα!!

Τί κάνετε γλύκες μου? Συγνώμη για την απουσία, αλλά προσπαθώ ακόμα να μάθω να επεξεργάζομαι  τις φωτογραφίες μου!!!


Πριν λίγο καιρό, πήγα (μόνη  μου...κλαψ...) στα Τρίκαλα για ένα συνέδριο, αλλά με την ευκαιρία έκανα τις βόλτες μου για να γνωρίσω λίγο την πόλη του Τσιτσάνη και του Ασκληπιού!!! Το συνέδριο έγινε σε έναν πανέμορφο χώρο, τον Μύλο Ματσόπουλου, ο οποίος είναι πολιτιστικό κέντρο της περιοχής!
Ένα δείγμα από τις μοναχικές μου βόλτες.....
Συντριβάνι-αγοράκι που κάνει πιπί του στην κεντρική πλατεία της πόλης!! 

Οι πάπιες στον ποταμό Ληθαίο, που διασχίζει το κέντρο της πόλης.

Ο Ληθαίος ποταμός σε μία από τις πολλές γέφυρες.

Το άγαλμα του  Ασκληπειού στο κέντρο της πολής

Δυστυχώς, δεν πρόλαβα να δω το Ασκληπειό που είναι σε ένα ύψωμα μακριά από το κέντρο...
Συνιστώ ανεπιφύλακτα τα Τρίκαλα και τους γύρω προορισμούς (Καλαμπάκα, Λίμνη Πλαστήρα) για ένα φθινοπωρινό ή ανοιξιάτικο ΣΚ!!

Φιλάκια!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου